Zespół Szkół Ekonomiczno-Administracyjnych

TR2.02 - Przygotowanie kampanii reklamowej

Sprawdziany/klasówki:

Sprawdzian - 1 semestr

Klasówka -2 semestr

 

 

Logowanie na Wrocławską Platformę Edukacyjną - Microsoft 365 

 

 

Materiały

8 kroków do skutecznej kampanii reklamowej | Podstawy skutecznej reklamy - dla każdego: https://www.youtube.com/watch?v=vo0kfRkL4mo

Wyznaczanie celów - koncepcja SMART i SMARTER: https://www.youtube.com/watch?v=GrJfACgCUSM - 

Funkymedia: Model AIDA w marketingu – skuteczne teksty reklamowe: https://www.youtube.com/watch?v=20ghe4Mx9f4 - 

Audyt treści - kiedy i dlaczego warto go zlecić? (odc. 40) - O reklamie w internecie: https://www.youtube.com/watch?v=sLxs-gM_MdY&t=69s - 

 

Budżet reklamowy: https://advertising.amazon.com/pl-pl/library/guides/advertising-budget 

 

Słownik (Biuro Reklamy TVP): https://brtvp.pl/40022118/slownik

Słownik ( O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE, PR):  https://www.wirtualnemedia.pl/slownik/

 

Badania mediów reklamowych i parametry medialne

JAK BADA SIĘ OGLĄDALNOŚĆ W TELEWIZJI? - podcast Backstage #4: https://www.youtube.com/watch?v=b-s8TkS_T-4 

Słuchalność radia - jak robi się badania słuchalności i czy są w ogóle miarodajne?: https://www.youtube.com/watch?v=SsTMqBr5U0Y - 

Monitoring mediów krok po kroku - Webinar Newspoint: https://www.youtube.com/watch?v=tnR97hpDtao

 

Wskaźnik GRP — czym jest i jak go obliczyć?:

https://brandlive.pl/branding/wskaznik-grp/

Chcesz mierzyć skuteczność swoich reklam? Poznaj najważniejsze wskaźniki efektywności:

https://bluemedia.pl/baza-wiedzy/blog/ecommerce/najwazniejsze-wskazniki-efektywnosci-reklam

 

Planowanie kampanii i wskaźniki mediowe: 

https://marketerplus.pl/planowanie-kampanii-wskazniki-mediowe-czesc-1-telewizja/

https://marketerplus.pl/planowanie-kampanii-wskazniki-mediowe-radio/

https://marketerplus.pl/planowanie-kampanii-wskazniki-mediowe-czesc-3-internet/

https://marketerplus.pl/planowanie-kampanii-wskazniki-mediowe-czesc-4-prasa/

 

Kuchnia radiowa:

https://iloveradio.pl/radiowa-kuchnia-czesc-1-badania-radiowe/

https://iloveradio.pl/kuchnia-radiowa-czesc-2-wskazniki-sluchalnosci/

https://iloveradio.pl/kuchnia-radiowa-czesc-3-parametry-kampanii/

 

Planowanie kampanii internetowych - Opoka:

https://opoka.org.pl/biblioteka/X/XB/planowaniekamp1

https://opoka.org.pl/biblioteka/X/XB/planowaniekamp2

 

Optymalizacja kampanii: 

https://www.youtube.com/playlist?list=PLAZZ05nLcqdhm-IdgGtQxWFBDPOEhNcBq

Jaki jest dobry CTR (click through rate)? Jak wykorzystać CTR w optymalizacji kampanii Google Ads?:

https://www.youtube.com/watch?v=DDaUOogc6pI

Strategie ustalania stawek - jaką wybrać do kampanii? CPC, CPA, ROAS?:

https://www.youtube.com/watch?v=-diW_7lvx-o

 

CRM

Poznaj 5 darmowych systemów CRM, które ułatwią Ci pracę:  https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-5-darmowych-crmow-ktore-ulatwia-ci-prace:

 

 

Wprowadzenie do Bitrix24 - Webinarium: https://www.youtube.com/watch?v=xZfQfehINsw&t=479s

bitrix24: https://www.bitrix24.pl/

 

 

 

 

Kontakt

e-mail: zsea@zse.wroc.pl